Sista fredagen i år!

Oh dearest vilken lååååång sovmorgon det blev idag. Denna tid brukar ju jag ha lunch på jobbet :) men nu är det fortfarande lov och jag bara njuuuuter av att bara få ta dagen som den kommer. Igår denna tid var jag i träningslokalen och körde ett pass cirkelträning. Idag känner jag att jag var där igår. Dagen fortsatte med umgänge både hos vän och hemmavid och däremellan lite shopping och sekretariat för sonen på basketcup. En rolig och händelserik dag.
Denna dag ska jag försöka ta mig ut i snön tillsammans med Carmen tror jag. Ikväll vankas det mer umgänge med goa vänner här hemma och i morgon är det nyårsafton och ett nytt år står och knackar på dörren för att få träda fram. Bäst att gå och ta vara på den sista fredagen detta år på allra bästa sätt. Kanske börjar med lite frukost/lunch tror jag ;)
Önskar er en härlig dag!
Kram R
Ni som jobbar idag....
Hey, it´s

It´s...