Det var visst bara tisdag!

Jag har gått omkring och trott att halva arbetsveckan var gjord. Det var tydligen inte så :) Det har varit en dag utan luft på arbetet. Ventilationen hade avstannat helt så varje rum var extremt varmt och extremt syrefattigt. Gissa om huvudvärken kom som på beställning. Detta tror jag att jag ska jogga bort lite senare ikväll för då får man verkligen andas in frisk luft.
Annars så fortsätter väl julstöket så jag blir klar någon gång. Finns vissa smådetaljer som fortfarande släpar efter. I går satte jag upp min nya jultavla som jag har beställt från en av mina favoritbloggar. Bloggen finner du på www.husnrnio.se Kika gärna in och se alla hennes fina tavlor som hon tillverkar. 
Nu blir det middag om bara någon minut så: Ha en fortsatt trevlig TISDAG! var det visst :)
Kram R