Regn, regn, regn...

Dagens väder har bestått av hårda vindar, massor av regn stundtals och cirka 7-8 grader varmt.
Jag börjar ångra mig att jag inte for ut på min springtur igårkväll... fast å andra sidan så prioriterade jag att klippa gräset istället vilket kanske också var en klok grej att syssla med om man tittar på vädret. Alltså är det bara att tänka såhär: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder :) 
 
Härinne är det iallafall varmt och mysigt. Tände ljus både på bord och i fönstret när det var dags för middag tillsammans med mina älskade barn,  Gillar verkligen min nya ljusstake från Ikea som lyser så stämningsfullt i köksfönstret. Jag gissar att jag kommer att använda den flitigt i höstmörkret :)
Nu ska jag ta och fundera på vad som kan vara bra kläder en kväll som denna??? Någonting vind och vattenavstötande kanske :) 
Kram R
#1 - - karin ström:

Bikini är ju klockrent i de här vädret. Blir kanske lite kallt men om du springer fort så håller du värmen