Välkommen fredag!

Som jag skrev på facebook så är det slut på arbetsveckan och dags för fredagsmys. :) Ikväll kommer dessutom min husband hem från Birmingham. Har levt singelmamma alldeles fööör länge nu. Jag är glad att jag inte behöver göra det varje dag eller som barnen säger att det heter. Tjugofyrasju. :) Det finns ju de som lever så och er vill jag ge en stor eloge :)
 
Ikväll är det också läge för att krypa upp i fotöljen, tända ljus och höra hur regnet smattrar mot fönsterrutan. Just ja, det var ju lite taxikörning också ikväll. D ska hämtas hem från en maskerad men kanske Marre har lust att köra lite fin bil efter en vecka utan bilkörning? Vi får se...annars hoppar jag in framför ratten och styr kosan mot Luleå senare ikväll :)
 
Skulle tro att det behövs åka in och handla lite nya skor och kläder till tonårspojken också i helgen. Han har växt en hel del och skostorleken är numer 44. Undra vem han släktar på då? Hans far, farfar, morfar har högst använt sig av storlek 42 :)
 
Nä, om man skulle prova få Carmen ut på en liten promenad för just nu är det uppehåll och då kanske hon kan tänka sig lite utetid med matte.
 
Ha en skön fredagkväll allihop!
Kram R