Adjö 2012!!

Snart är detta året slut och som de flesta så så ägnar jag en stunds eftertanke åt vad detta år har fört med sig. Jag har träffat nya vänner :), jag har upplevt en oerhört tung höst på jobbet med människor som har ryckts ifrån oss alldeles för tidigt, barn och även kollegor har mött tunga saker i sina liv :(  Detta har berört mig väldigt djupt fast jag endast stått på sidan om och försökt vara ett stöd. 
 
Själv har jag äntligen kommit igång med träningen som jag ville och har lättat på vågen en del :) Det känns roligt för jag tycker om att träna! Nu satsar jag på att nå mitt mål under 2013 för jag är inte riktigt framme ännu.
Jag är TACKSAM att våra nära och kära har fått ha ett bra år och jag önskar innerligt att 2013 ska bli minst lika bra som det förra.
Nyårsaftonen blir annorlunda än den brukar vara. Vi brukar alltid fira med våra vänner i Skellefteå men i år stannar vi hemma i Norrbotten eftersom vi nu har kommit i den fasen att ingen av våra barn helst vill fira med sina föräldrar och behöver skjuts till sitt nyårsfirande. 
 
Tillslut vill jag TACKA alla som kikar in här och läser om min vardag! 
Hoppas att ni alla får ett riktigt GOTT NYTT ÅR! 
Här kommer den sista bilden från min almanacka och dessa ord vill jag skicka med er under 2013
 
                                                    Kram R
 
#1 - - Jenny egerheim:

Hej Rosi!
Tack för att vi får läsa din trevliga blogg, det är inspirerande och roligt att kika in då och då! jag önskar dig ett bra 2013 och till ett bra blogg-år. Vi syns i bloggetern...

Kram från Jenny