Godis är gott... ett tag iallafall :)

Så less!!! Inte på ledighet, livet eller så... utan jag är less på GODIS!!  Idag har jag hunnit med två provsmakningar av vårt julgodis Nu längtar jag efter nyårsafton eftersom jag brukar klippa av godisätandet vid tolvslaget och hålla mig ända tills det blir 1 december nästa gång. Det som är roligt med godisätsandet är det trevliga sällskapet som vi har omkring oss. Vi har några årliga gäster som vi alltid bjuder och så kommer det ibland som idag vänner på besök som vi inte har träffat på mycket länge. Såååå mysigt!!! men välkommen tolvslaget säger jag :) 
 
                                           
12 sorter plus 2 goda sorter som gästerna tog med sig... alltså 14 stycken hembakat godis. 2 sorter köpta godissorter, och 2 sorters fikabröd. Ett fat med frukt faktiskt. Ojsan, lite nyttigheter fanns det med betoning på lite men lite är iallafall mer än inget, eller hur (hehe)
Proppmätta kvällshälsningar från mig!
Kram R
#1 - - Suss:

Tack för allt det goda,alltid lika trevligt