Dagens sportlovsaktiviter!

         Gissa vad detta är?
  
En draknäsborre och ett draköga för de som inte såg vad det är.

Solen har lyst på himlen idag också. Jag har jobbat idag också och vi har varit ute och fångat dagen med olika roliga aktiviteter. Åkt draken på bilden ovanför och sedan sprang vi i labyrinten ett tag. Fröken Rosi blir som ett barn igen och måste prova minst en gång av det som finns att erbjuda. Knasigt eller inte? Det kan ju få förödande konsekvenser eftersom man inte är ett barn längre men jag klarade mig iallafall helskinnad från dagens övningar :)

Här kommer lite fler härliga bilder från dagen:


Gissa vem som var salig när hon fick ta på sig långfärdsskridskorna igen.

Sedan fick den berömda isgrodan ett besök. Gissa vem som åkte?? :)

Efter en toppendag kom jag hem frusen och kände mig lite krasslig. När jag gick från bussen tänkte jag att skidåkningen får stå över idag. Har pressat kroppen flera gånger förut och vet att det definitivt inte är bra att träna när man känner sig halvkrasslig. 
Vad får jag se när jag nästan är hemma vid vårt hus om inte:
 
Nyuppkörda skidspår som ingen hade åkt på... ja då kan ju inte jag hålla mig utan åtminstone en liten sväng kan jag väl orka? Ingen blev gladare än Carmen så det blev en liten sväng iallafall.
Kvällen kommer jag ägna mig åt att tvätta och förbereda lite saker åt barnen som åker iväg på sportlovsläger i morgon. Sedan ska jag försöka bli frisk också. Få se hur det går då?
Kram R