I spåret!

Ikväll har jag botat lite av min skidabstinens. Trotsade utetempen som hann sjunka till -20 innan jag klev ut i spåret. Såg ut som en bandit med snusnäsduk över ansilktet men det behövdes verkligen. När jag hade åkt en bit så började jag att fundera på om jag var på rätt spår????? Att inte veta gjorde att jag började frysa ännu mer tror jag för när jag hade använt en av mina livlinor och ringt en vän som vet om gult var färgen för kvällen så återvände värmen och jag kunde åka mina 5,4 km utan att frysa alls.
Nu har jag duschat i kokhett vatten och även druckit två STORA glas med te medan jag tittar på Äntligen Hemma. Ska nog inte sticka ut näsan genom ytterdörren någon mer gång ikväll.
Ha en fortsatt skön tisdagkväll everyone!
Kram R
     foto: Google
I LOVE IT!! fast det är lite roligare när utetempen är något varmare :)