Sista söndagen i januari.

Sitter i vårt kök och värmer händerna runt en varm tekopp. Tittar ut genom fönstret och är glad att jag får sitta inne i värmen. Har nyss varit på en prommis med vovve och man. Ops, där hoppar den stora "lilla" knähunden upp i famnen. Gosigt men lite olämpligt kanske. Bäst att gosa lite innan jag kan fortsätta skriva för detta var svårt :)
Sådär, då fortsätter jag att skriva några rader till. Ska snart iväg på ett hemparty. LR Health & Beauty systems. Inget som jag hört talas om förut så det blir spännande att se vad de har att erbjuda. Resten av kvällen ägnas åt basketträning som vanligt. Tror att det blir jag som skjutsar iväg sonen. Vi erbjuder oss frivilligt numer eftersom vi får köra den nya bilen (hehe).
Hoppas att er helg har varit bra och att ni känner er redo för en ny arbetsvecka.
Ha en skön söndagkväll!
Kram R
   Innanför våra köksfönster just nu.