Min egen stund!

Nu är den här! Min egna sköna stund som jag värdesätter så oerhört mycket. Två fredagar har jag varit utan den och nu när den är tillbaka så kommer det över mig hur mycket den betyder för mig. Bara den som uppskattar ensamhet vet vad jag menar, bara den som varit bland flera 100 personer under veckan förstår mig fullt ut, bara den som varit bortrest hemifrån flera helger på raken kan känna känslan av vad ett eget hem betyder. Tror att jag tar ännu en tekopp och surfar igenom min favoritblogglista. Vem vet, jag kanske hittar något trevligt som jag kan klicka hem ;) Mitt senaste klick var ett armband som jag hittade på carlssonsinterior.se.
Bjuder på en något suddig bild. (Förresten har jag sagt att jag önskar mig en bra kamera hihi)

Ha en toppenskön fredagsmyskväll! Jag ska iväg och se basket :)
Kram R

#1 - - Carina:

Vilket snyggt armband! Precis i min smak ;)