Dan före dan, före mysdan :)

Torsdag idag då. Dagarna har gått supersnabbt fram och veckans mysigaste dag är redan i morgon. Helgen kommer vi att ägna åt basket, både se K spela men också hålla alla tummar och tår för att LF ska ta hem ännu en slutspelsmatch i morgonkväll.
Kom hem ganska tidigt idag och hann med att plocka lite påskris till kommande högtid. Det hamnade dock endast på bron än så länge men kanske i morgon så får jag det på plats. Blir så sugen på att byta till vårgardiner i köket också såhär till påsk. Få se om det också kan hinnas med i morgon. Kvällen ska jag ägna åt att köra bil, både till träning och till att hämta hem D och M som är och förlustar sig på olika håll. Kanske kanske att jag slänger i skidorna i bilen och tar ett varv i spåret medan det finns någon snö kvar.

Ser att ni är några som brukar kika in på min blogg och det känns jätteroligt att ni vill läsa vad jag skriver. Lämna gärna ett litet spår efter er :)
TACK!

Där satt den!!!... fast alltså. Hoppas detta inte händer i helgen ;)