Ännu en dag...

Ännu en dag hemmavid. Efter denna höst som både varit tung fysiskt men också känslomässigt på jobbet så har tillslut kroppen sagt ifrån och den värre varianten av magkatarr har infunnit sig. Förstod att det troligen skulle hända inom en snar framtid så...
Har iallafall försökt rekrytera mig och tog med mig en glad vovve till skogen för en liten promenad. Så hon har längtat. Har varit i koppel i 1 månad på grund av att hon har löpt och sen har ju denna höst inte bjudit på så fint skogsväder precis...men nu så
                       
                        TJOHOO!!! Se så lycklig man kan vara :)
TJOHOO!! Ser jag lika lycklig ut eller???... :)
 
 
Här får ni se lite av det jag såg därinne i den mörka skogen:
-7 grader men ändå så rinner vattnet i den lilla bäcken.
Inte mycket till snö ännu.
När jag blir STOR så ska jag bli en JULGRAN!!! :)
 
På väg hemåt stannade jag en stund och njöt av utsikten som vissa i denna by har förmånen att ha.
Tror jag gräver upp mitt hus och flyttar det hit!
Skön lill-lördag allihop!
Kram R