YES!! Äntligen :)

-2 grader, solen lyser från klarblå himmel, vindstilla, blanka isar... HELT UNDERBART!!!!
Idag fanns det ingen återvändo. Igår morse var jag så trött så jag bestämde mig för att inte ge mig ut med klubben. Hoppades på att det skulle bli åka av även idag och min önskan gick i uppfyllelse. Kan bara sammanfatta denna dag med ett enda ord och det är LYRISK bloggerska helt enkelt. Är så glad att jag började åka  hösten 2009 med detta gäng. I år hoppas vi även på en bra säsong för förra året var inte alls bra och jag hann bara åka 2 ggr innan vädrets makter förstörde allt. Iallafall så kommer här några bilder från dagen som jag hoppas kan ge en liten känsla av vad långfärdskridskor handlar om när det är som bäst. 
Laddar för start!
                  
                  Här åker skridskorna av för att skona slipningen.
Ljuvligt!!
                  
Min arbetskollega har samma fritidssysselsättning :) 
                  
                 Här blir det perfekt med lite fika.
.
Sämre utsikt vid "fikabordet" kan man ha.
                                         
                                       Jag och min kollega kisar mot solen
 
Blev du inspirerad nu eller?? ;)
Kram R