Jubileumsmåndag :)

Hej , hallå måndag!
 
Idag firar jag ännu ett jubileum. 29/4 2011 började jag mina staplande steg som bloggerska. Sen dess har det blivit  totalt 523 inlägg.om man räknar med dagens förstås. Antalet personer som läser har faktiskt ökat sen start  och jag är så tacksam över att ni finns därute som har lust att läsa lite om min och vår vardag. Det skulle glädja mig ännu mer om ni har tid att lämna lite fotspår efter er i kommentarsfältet ibland för där är det lite glesare med besök har jag sett :) Detta om att kommentera säger jag lika mycket till mig själv eftersom jag är en flitig besökare av olika bloggar nästan dagligen och glömmer oftast bort det. Blir dock så glad när jag ser i min översikt att du har en ny kommentar på ditt skrivna inlägg. Respons på det man skriver i en blogg gör den mer "levande" tror jag :) En del kanske tycker att det räcker att kommentera på FB och det är ju förstås också helt okey :) Feel free som man brukar säga over there... tror jag iallafall (hihi)
 
Här startade allt... ca 22 :00 på kvällen, med en skål godis för att locka min kära dotter att hjälpa mig igång.
På den tiden hade jag också godisuppehåll vid denna tid på året så jag fick endast njuta av den fina blå skålen... tur är väl det för annars hade kanske D blivit utan och vem vet då hur det hade gått med bloggstarten?? :) 
Då satt jag vid vår stationära dator i vårt kontor och bloggade. Den finns inte kvar längre så nu bloggar jag på olika ställen i vårt hem. I feel FREE :)
 
En väderleksrapport tror jag att jag tar med i mitt inlägg idag. Som oftast vid valborgsmässoafton så är det lite småkallt och regnigt. I morgon kollar vi in majbrasan härhemma i byn...men först lite jobb förstås.
Hoppas att jag kommer ihåg att ta på mig årets majblomma.
 
Kram ®
 
 
#1 - - Birgitta:

Jag läser din blogg regelbundet men är urusel på att lämna kommentar. Bra att du påminner. Ha en trevlig Valborg och sjung in våren kraftigt. Själv sjunger vi in våren i Nybyn och i Rosvik då Anders kör sjunger på båda ställena.
Tur att D hjälpte dig igång så jag får följa dig och din familj i vardagen. Bäst är förstås irl.Kram

#2 - - lynn:

"a generous person prospers, a person who refreshes others will also be refreshed" (proverbs)
...you are that person!!!

#3 - - Suss:

Grattis till två år som bloggare, alltid kul att läsa sina rader. Kram