Motvind på en F R E D A G ??? :)

Då är det sluuut på veckan och dags för freeedagsmys :)
 
Härliga fredagen är här och just nu har jag landat i fotöljen efter en supertung cykeltur från jobbet idag.
                       
Jamen hela världens motvind var tvungen att vara just där jag var. Kan säga att det känns en hel del i mina ben men jag fick dubbel träning och solen lyste ju underbart så jag ångrar inte en sekund att jag cyklade mina 23,39 km :) Carmen vilade med mig och på henne såg det ut som om hon hade sprungit bredvid hela vägen ;)
                         
Ikväll vankas det kycklingtacos och sen får jag besök av en god vän som dessutom är min tremänning gånger 2. Hon bor numer i södra delen av vårt avlånga land och därför är det 1 år sen vi träffades sist :)
Nu ska visst sonen hämtas innan middagen så... got to go! 
Önskar er alla en mysig fredagkväll vart ni än befiner er.
Kram R