30 december :)

Näst sista dagen på detta år...
 
Sovmorgon, mysfrukost med man och båda barnen dagen till ära. Skjutsade den ena till mer civiliserade trakter.
Rände runt på stan och slog till med en ny väska som jag hade spanat in i lördags. Tack mamma för bidraget ♥ i form av en julklappspeng :) 
Marimekko it is :)
 
Lite presenter till några av mina släktingar, byte av täckisar åt storasyster, provning av en jacka som kanske får flytta hem hos mig... ja sen var ju energin slut.
Åkte hem till denna goa människa
och fyllde på lite theín samtidigt som vi surrade av oss lite om händelser och livet sen sist vi sågs.
I detta mysiga kök...
...glömde jag bort tiden och M var tvungen att ringa och väcka mig ur min dvala för bilen behövdes inom kort.
Basketträning för K förstås :)
 
Nu en kväll alone with the dog... we are going out :)
Kram ®
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anna:

Oj vilket fint kök;-)