Sista dagen för i år...

Nu står 2014 för dörren och som vanligt så summerar jag detta år litegrand. 
 
Det har varit ett bra år på många sätt. Vi har rest till New York och Washington DC och det var ett minne som jag bär med mig genom livet, känner att jag är på rätt ställe på dagarna, alltså på mitt jobb (förutom att stiga upp i ottan då förstås, det är dock lika tungt hehe), vi har fllyttat vår lilla tös till eget och det fixar hon galant ♥, vi har fått vara friska och har haft varandra och det är ju det allra viktigaste tycker jag ♥.
Jag har dessutom tryckt undan ett besök hos en optiker men men... :) kanske kanske det blir något för år 2014 att ta tag i.
Då kommer vi osökt in på nyårslöften...
Visste ni att de 3 vanligaste nyårslöften som avges vid 12-slaget är: Sluta röka, börja träna och gå ner i vikt.
Denna skylt såg jag i morse när jag var på väg från ett pass på Inpuls. De sitter i nästan alla busskurer runt om i stan såhär lagomt till nyår. Många är det alltså som ser denna och bestämmer sig för en förändring just ikväll/natt. Jag vill dock säga att lagom är verkligen BÄST, kom ihåg det.
 
Ikväll styr vi bilen mot grannlänet Västerbotten och Kåge. Där firar vi in det nya året med ♥ goda vänner ♥ som vi inte träffat på väääääldigt länge. Längtar att få träffa dem igen. Nu är det dock bara jag och M som åker eftersom vår tonåring väljer att stanna hemma istället...? förstår INGENTING...jo det gör jag hehe :)
 
Nu vill jag avsluta med att TACKA er alla för att ni tittar in här och läser det jag skriver. Jättekul att se att statistiken har ökat under detta år :)
 
GOTT SLUT OCH GOTT NYTT ÅR!!
 Kram ®
 
 
 
 
 
 
#1 - - Birgitta:


Gott Nytt År till Er alla. Tack för att jag får vara Er vän och tack för att Ni finns.
Anders oh jag firar in det nya året hemma och just nu förbereder vi vår trerättersmiddag.
Kör försiktigt till och från Västerbotten.
Kramar till Er alla /Birgtta och Aners