Den sista februari!

Dagen idag blev hastigt ändrade planer. Ingen skridskoåkning på isvägen för oss på jobbet. Vi styrde kosan mot Teknikens Hus istället. Tur var väl det för just när vi skulle åka iväg med bussen så startade regnet och det regnar fortfarande tyvärr. Detta väder kommer minst 1 månad för tidigt eller så beror det på att jag faktiskt dödade en spindel på morgonen ;)
Ska bli minusgrader i helgen som tur är. Vintern får gärna stanna kvar ett tag till för mig.
Här kommer några pics från dagen:
Finns så mycket att testa och se på under ett och samma tak!

Ikväll blir det Blingoparty härhemma hos mig. Ska bli spännande att se den nya kollektionen som Martin Stenmarck och Hanna Hedlund har designat. Dessutom så finns det ju andra sköna,fina ekologiska kläder att välja mellan.
Gå gärna in på blingo.se och se deras kollektion. 
Hittar ni något som ni vill köpa så ta kontakt med mig inom de närmaste dagarna så vidarebefodrar jag det till den bästa säljaren Elin :)
Innan dess så behövs det dock ett varv med dammsugaren och ett besök av skurmoppen också.
 
Nu skynda mig att fixa klart!
Kram ®