Lugnet före stressen :)

Tjohoo!
Det var en hel del vitt pulver som kom ner från himlen igår. Det kunde man se tydligt när man efter en hård arbetsdag möttes av en snövall upp till knäna på infarten till huset. Ja, det fanns ju inget annat än att skotta upp ett lagomt hål så att bilen precis gick in i fållan för fortsatt färd mot garaget. Resten lämnade jag faktiskt åt mannen i huset som kom hem senare på kvällen :) 
Snönfallet ja...det hade jag förträngt lite för jag skyndade mig hem efter jobbet och tog med hunden ut på den fina skoterleden som jag brukar kalla för autobahn...
Ööööh, inte idag tydligen.
Kan det verkligen vara så att inte en enda skoterfantast har varit ut denna härliga dag och fixat lite bättre "gåföre" åt mig? ;) 
 
Nåja, det blev förhoppningsvis lite mer träning för undertecknad och så fick jag ju njuta av denna fantastiskt fina...
himmel :)
 
Nu dags för lite snabb middag för när Kevin kommer hem är det dags att kasta sig i bilen och åka till träningen.
Dessa tisdagar är stressiga...tur att jag får andas lite härlig luft innan.
På återhörande alla goa vänner!
Kram R