Seeeg söndag idag!

Dags för ett litet inlägg kanske. 
Söndag och även denna morgon sov jag som klubbad till klockan 11:00... vet inte om jag ska skämmas över det eller inte? :) 
En lååång och mysig frukost med halvöppna ögon och en stor tekopp gjorde så att jag kom igång lite denna dagen också. Varför jag hade halvöppna ögon kan ju också bero på att jag från min plats vid bordet såg hela köksbänken med all disk. Vem vill se något sådant? 
Iallafall så gick jag till angrepp och rensade bort disken innan jag tog med Carmen på en springtur i skogen. Lycklig hund och lycklig matte som verkligen behövde en stor dos med frisk luft idag. In och värmde näsan lite innan jag gav mig ut i skidspåret. Eftermiddagen fortsatte sedan med en härligt god middag hos mor och far innan det var dags att börja jobba som taxiförare åt våra avkommor eller heter det kanske ÄLSKADE BARN :) Hann också med att komplettera min matshopping på Ica Maxi.
Efter en seeeg början så hann jag dock med en hel del som ni ser. :) 
Nu ska jag förhoppningsvis vara laddad för en ny vecka.
Kram R
 
.Bjuder på några mobilbilder från dagen
Mina nya pjäxvärmare! De är VARMT välkomna ska jag säga :)
 
Björkarna är så vackra just nu med all frost på grenarna.