Nya blogghörnan kanske.

Godkväll mina vänner :)
 
Sitter här på bron på den nya bänken och blir mer och mer övertygad om att detta är den rätta platsen för den. En thékopp bredvid och lite kvällssol som lyser in sådär lagomt mycket. Gick suveränt att blogga här också så... jo, här får den stå. Skulle vilja ha lite mer blomster häromkring så det blir mysigare. Få se vad jag kan fixa. Behöver också plocka fram lite sittdynor för träsmaken infinner sig ganska snabbt känner jag.
 
Efter att  jag planterat lite blommor på eftermiddagen så skjutsade jag och K in D till sommarjobbet varpå mamma R sa till sin son: Ska vi åka till McDonalds och käka en kycklingwrapp?... Mina barn trodde att jag fått någon slags semesterknäpp som äter på snabbmatställe 2ggr inom loppet av 4 dagar :) Kocken var ju på resande fot så då får man ju vara lite påhittig tycker jag (hihi) 
Nu har han tack o lov återvänt hem så nu blir det ordning på torpet igen hoppas jag :)
 
Nu väntar vi på att D ska komma hem från jobbet så vi kan äta lite jordgubbar tillsammans och fira att M äntligen, ja nästan fått semester.
Kram ®
 
Lite bilder från eftermiddagen:
Perfekt för Carmen att ligga och kolla på vad matte sysslar med därborta bland blommor och blomjord.
                                                                En lila utstickare bland alla andra vita.
 
 
 
 
#1 - - Anki Ö:

VAR har du köpt den där DÖRRSTOPPEN??? Jag behöver en nåt så fruktansvärt. Har behövt en i flera år men har trott att man måste skruva fast en sån där du vet, i väggen. Och det blir ju alldeles för jobbigt såklart.
Jag MÅSTE ha en SNARAST!
Fantastiskt finurlig!
Och jaaaaaa, Carmen är så otroligt vacker där hon ligger. Vilken hållning. Hon ser ut som att hon har blått blod i ådrorna. :)