Långfredagens utflykt!

Kommit hem efter en hääärlig utedag i Piteå skärgård.
Jag och mitt tjejsällskap tog på oss skidorna och åkte ut på vidderna tillsammans med Carmen som fick springa fritt över vidderna. Hon verkligen njöt och det gjorde vi också. Grabbarna eller ska jag kanske kalla dem "gubbarna" ;) och Kevin tog skotern istället. Väl framme skottades det upp en härlig plats för grillning och fikamys. Blåste dock en del där vi satt så jag fick ta skydd och skaffa mig en egen vindstilla vrå. Alla trix är bra förutom de dåliga :)
 
Varsågod... nu regnar det ner lite bilder från dagen :)
                     
                            
                        
 
Såhär trött är Carmen efter dagen.
 
Nu blir det härlig god räkpaj till middag med familjen så får vi sedan se vad kvällens innehåll kan bli.
Fortsätt njut av denna långa fredag! 
Kram ®