Underbar avslutning på helgen!

Blev en annan söndag än jag hade planerat idag...fast det blev mycket bättre :)
 
Hade planerat en skridskoåktur med klubben men jag bestämde mig att jag hellre åker med mina två fina vänner lite närmare hemorten. Ett plus med det är ju att jag fick sova liiiite längre och så hann jag med en del andra viktiga saker som jag behövde göra här hemmavid. 
 
Startade dagen med en härlig solig kall prommis med Carmen innan jag begav mig till en sjö där mina vänner väntade tålmodigt :) Blev en härlig kylig tur med stundvis helt fantastisk blank is. Här kommer dagens bildbomb:
Detta med tekniska saker... kul att fota men det blir ju sååååå kallt om händerna :) 
En underbar bild som visar tjusningen i detta på mycket nära håll :)
 
Jag och mina vänner kom överens om att alla årstider finns det något att ägna sig åt på fritiden... det gäller bara att hitta det som erbjuds och som gör att man fyller sitt inre med glädje. Just nu är det isarna som levererar och snart är det skidornas tur att ta över. Det ser jag också fram emot men vill faktiskt hinna med lite mer skridskor innan dess.
 
Bilderna från idag har jag men också min vän A tagit. Hon är fotograf på nummer1-4.
Nu avslutar jag som vanligt med min lilla solbild.
I morgon startar en ny vecka upp. Adventsveckan dessutom ♥
Kram ®