Sista måndagen i oktober.

Godkväll på er denna regniga måndag.
 
Jobbat och sen fick vi hem vår älskade ♥ son igen från huvudstaden. Så kul att han fick åka iväg på egen hand så långt bort och känna att han är lite "vuxen" :) Mamman är väldigt nöjd ikväll iallafall. Gillar att ha mina barn på nära håll :)
 
Nu har jag landat ännu en gång i min favoritfåtölj efter en något blöt joggingtur med Carmen. Det är ju numer så mörk så man märker inte vart man sätter sina fötter alltid. Jag hann väl sådär cirka 50 meter så sa det SPLASCH! Sådär ja... vattnet sipprade in mellan tårna :) 
Nu sitter jag här och ser på cancergalan och då regnar det helt plötsligt härinne också... denna gång så kommer vattnet ur ögonen. Usch för denna hemska sjukdom :(  Har du inte lämnat ett bidrag till forskningen så gör det ikväll eller någon annan dag...Jag vill verkligen tro att vi kan besegra denna sjukdom tillsammans ♥
Förgyll din tillvaro i vardagen...
Kram ®