Ny vecka!

Måndag och en kortvecka har startat...det är tur för jag känner att jag inte är helt kry.
Tror att min älskade dotter lämnade kvar en bacill eller två igår när hon och J var hem på besök. Har lite ont i halsen och kläderna gör som lite ont på kroppen för att liksom tala om för mig att: Du Rosi, du har troligen lite feber. Ska försöka hålla ut en dag till innan jag får några dagar ledigt. 
Hon lämnade inte bara baciller utan också ett presentkort på Tant Gröns egna restaurang där jag kan bjuda med en person på en trerättersmiddag.Toppenmat serveras där... har provat stället förut och det får högsta betyg :)
Dessutom så fick jag ett fantastiskt snyggt kort också...jamen se själva....
Inte bara en profilbild på FB utan nu även ett foto som jag kan rama in hehe :D
 
Nu när vi likaså är inne på presenter så fick jag ännu en fin present i lördags av våra goda vänner A och T.
Älskar detta mönster. Denna "tiggde" eller heter det kanske önskade jag mig av A när vi var på en shoppingrunda för ett tag sedan.... du 19 april, 19 april sa jag till henne... är det kanske att tigga det eller???? :)
Så kul att hon kom ihåg min önskan för den är såå fin tycker jag. Tack än en gång kära ni :)
 
Renoveringen då... jo det har tillkommit lite nya saker i lördags när just våra vänner A och T var här. De skötte nämligen också om leveransen av våra nya vitvaror som numer har namnet:
Fläktkåpa, gasspis mega och kyl/frys mega eller som vi sa... American size :D
Blir härligt när allt är på plats tillslut.
 
Nu ta det lugnt resten av kvällen så kanske jag slipper att bacillerna förökar sig...
Kram ®