Helg!

Arbetsveckan är över.
 
Fredagstassen är på... mjukisbyxor och en sweatshirt, fötterna vilar sig på fotpallen, hunden är rastad, thékoppen är laddad, tysnaden är ljuvlig precis som jag vill att den ska vara en fredagseftermiddag. 
 
Det enda som är annorlunda är att min man sitter här brevid. Han skriver på datorn och pratar i telefonen emellanåt men det får jag stå ut med när han var så snäll och slutade tidigare för att hämta mig direkt efter jobbet  ♥  :)
 
I helgen blir  det förhoppningsvis lite höstfix ute på gården. Rensa bort vissna blommor som jag inte tänker slösa en enda vattendroppe till på i år. Nu vill jag ha höstblommor istället. 
Införskaffade den första idag :) 
 
Middag för två står på schemat för denna kväll och sen hämta hem K lite senare efter dagens träning.
Finns risk att jag dessutom slocknar i soffan... det brukar vara så en fredagkväll på hemmaplan :)
 
 
Kram ®