Lördagen är nästan över...

Sovmorgonen satt som en smäck :)
 
Härligt väder var det när jag slog upp mina blå-gröna och efter en slö frukost så bestämde vi oss för en tur till skogen för att förena nytta med nöje. Vi plockade lingon och Carmen fick en rejäl springtur på över 1 timme.
Dåligt med bär var det men det var ändå så härligt att få vara ute i naturen. 
Konstigt detdär med att bli "äldre"... plocka bär var en av de saker jag väldigt gärna AVSTOD om jag fick välja när jag bodde hemma hos mina föräldrar men nu tycker jag det är helt okey och går dit helt frivilligt :)
Att dessutom få leverera det vi plockat till mina föräldrar känns så bra på insidan.
 
Utefix på gården och en joggingtur har jag också hunnit med så nu kastar jag strax in handduken och siktar att landa med huvudet på kudden. Har en tonåring på vift som ska hämtas hem först men få se om det blir jag eller M som tar sig an den uppgiften ikväll.
 
Kram ®