Sista augusti idag :)

Underbart väder vi har här i norr.
 
Bara passa på att njuta för fullt och samla lite solenergi inför vintern. Började dagen precis som igår med sovmorgon, långfrukost och prommis i skogen med världens bästa Carmen som blev överlycklig även idag över mattes påhitt :)
Jag njöt också till fullo av solen
lukterna och tystnaden...ja, det hördes några kossor på avstånd men de räknar jag inte som oljud i mina
öron :)
 
Fortsatte med lite fix ute på gården. Kastat en del blommor som gjort sitt för denna säsong. Min plan var att kasta alla men
om de blommar såhär fortfarande så kanske de får finnas på altanen en stund till. Jag gav de en slurk vatten istället fast jag inte hade tänkt det i morse.
 
Nu lite mer av min favoritdryck innan jag hugger i med lite mer måsten.
Fortsatt trevlig söndag!
Kram ®