Ännu en mellandag :)

Idag blev det en härlig skogstur tillsammans med Carmen.
Vi plumsade på i den djupa snön eftersom inget elljusspår var uppdraget med skoter... det fungerade bra ändå. Bara att få vara ute i behaglig temperatur och i dagsljuset igen kändes toppenbra.
När vi hade plumsat färdigt och vi begav oss hemåt tillsammans så möter vi... just precis... personen som fixar elljusspåret hahahaha :D  Nåja, jag ser det som extra hård träning :D 
Ett riktigt vackert vinterland där landskapet var inbäddat och tyst. Elledningarna var tunga av snö de med.
Jag älskar att vara där alldeles ensam... det är balsam för själen.
 
När vi sen skjutsade in D och J till stan igen så började det regna så förskräckligt och vägen blev en isgata och alla bilar körde i snigelfart. Snacka om väderomslag på bara några timmar. I går över -20 och idag plusgrader och regn????? Skönt att bilturen är över för denna gång.
Hoppas på bättre väder i morgon när vi åker iväg och firar in det nya året tillsammans med goda vänner ♥.
 
Ett smarrigt nyårsfika stod sedan på schemat hos grannarna :)
Mmmumsigt och trevligt var det. 
 
Nu har jag och Marre landat i soffan framför OS-krönikan och jag sitter och får puls när jag ser svenska skidlandslaget som tar medaljer trots att jag vet hur det slutade...??? Jag är ju som jag blev jag :D
 
Detta kan bli årets sista inlägg så alla ni som brukar kika in här vill jag passa på att önska ett riktigt
GOTT NYTT ÅR! så syns vi igen nästa år :) 
 
Kram ®