Får man klaga lite.

Brrr!...
 
Inte alls kallt ute eller inne men jag sitter här med min goa varma vän thékoppen.
Känner mig tyvärr risig.. :(  
Hoppas verkligen att jag inte blir sjuk nu när det är är dags för årets sportlov.
Hade sett fram emot skidåkning både på skoterled och i spår men ifall jag klarar mig från att bli sjuk så är det en viiiktig detalj i min utrustning som inte är sig lik tyvärr...
Lånade ut mina kära skidstavar åt K igår som skulle åka 1 mil med skolan och när han kom hem så hade han tappat trugan från den ena staven. (nååågonstans i Sverige som det heter i låten...fast nååågonstans i skogen då kanske)
Nu är jakten på en ny truga igång och tyvärr är de inte så lätt att få tag på eftersom de flesta har köpt nya trugor och bytt ut dem inför årets Vasalopp...? Jaja, det löser sig nog. 
 
Nu får det räcka med klagande...det är ju fredag i morgon.
Har lyckats få tag i en superbra vikarie på jobbet medan min kollega är i slalombacken.
Hon heter Bea ♥ hehe
 
Kram ®