Fredag på stan :)

...och där har jag krypit in i min onepiece ♥
 
Denna fredageftermiddag åkte jag inte hem direkt efter jobbet utan följde med två av mina kollegor in till stan och fikade. Jättetrevlig stund hade vi där på Unik. Premiär för dem och en favorit i repris för mig som var där förra veckan med M :) 
Han hämtade upp mig lite senare. Vi åkte tillsammans till tågstationen där vi bytte en kram mot ett bagage. Tur att K hade två väskor så vi fick var sin hehe. 
Våldgästade D i hennes lya och fick en mysig liten pratstund med henne. Mer kramar fick vi också och de behövde vi inte byta till oss :D
 
Avslutade hela stadsturen på Roasters där vi intog var sin god middag.Väldigt gott och väldigt mysigt ♥
Rekomenderar varmt ett besök där :)
 
Jo hann med en snabb tur in på Lagerhaus också innan middagen. Hade spanat in mig på en ljuslykta sen ett tag tillbaka och nu har den intagit sin plats på brickan i vardagsrummet :)
Nu thé och sitta uppkrypen i fåtöljen resten av denna kväll.
Må så gott allihop!
Kram ®