Kudde eller utestund??

Åkte buss hem idag... Satt och sov litegrand medan milen rullade på :)
Planerade att kasta mig huvudstupa på kudden när jag kom hem men tog mig ork att trampa runt en snöcirkel åt lilla Curry istället.
 
Kokade en thémugg, tog en pall och placerade mig i solen
medan Curry hoppade fram och tillbaka i snögångarna.
Han gillar verkligen detta och eftersom han är 10 år gammal så tänkte jag redan förra vintern att detta kan vara hans sista vinter som han får hoppa omkring i snön... men icke det, han fick ännu en vinter och lite mer snöhoppning :)
Det kändes precis som en eftermiddag i april med flera plusgrader, vatten som droppade...nä jag måste nog säga forsade ner från taket...
Vet inte om det syns så bra men till höger i bild vid snökanten kan man se att det faller ner vatten.
Inte ens någon snö längst in mot husväggen :)
 
Blev en bra eftermiddag både för mig och lilla Curry. Hoppas vi hinner med några fler hoppturer innan snön smälter bort. Just tinar den fort...alldeles fööör fort i mitt tycke.
 
Mysig tisdagkväll önskar jag er  ♥
Kram ®