Sista söndagen i januari!

Sköna söndagen är här.
 
Oftast en dag då man har energi och oftast tid att fixa lite extra härhemma. En dag då man också har tid för att ta vara på lite dagsljus och röra på sig, en dag då man också får "såsa" på lite extra och bara ta det lugnt :)
Precis så har min sköna söndag varit. 
 
Några rader och några bilder bjuder jag på här:
Börjar med att skriva att faktiskt så var utetemperaturen helt okey så jag och Carmen passade på att inviga hennes nya Lifeguard Polar vest. Ett måste när vi åker och springer omkring på skoterlederna. Den gamla damen fick en tjusig rosa väst... så stilig så :)
Det blev en härlig tur där både jag och Carmen njöt av skogen och lugnet.
Solen lyste på trädtopparna och jag fick nästan... ja bara nästan lite vårkänslor :)
Tänkte att när jag lämnat in henne efter denna tur så tar jag mig nog några varv i elljusspåret men oj oj oj vad jag frös om händerna när jag kommit en bit ut i spåret så några varv blev tyvärr bara ett.
Nu har jag iallafall tinat upp och när jag satte mig ner och åt en sen lunch så såg jag något i min ögonvrå. När jag vände min blick åt det hållet så såg det ut såhär på himlen...
Fantastiskt vackert, eller hur? 
 
Nu fortsätter jag att ha söndag och ladda mina batterier för ännu en vecka med jobb.
Skön söndag på er :)
Kram ®
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Bea:

Men så sööööt hon är Carmen ❤️

#2 - - Suss:

Vackra bilder!Dra med mig i spåret också någon gång. Jag kan behöva en spark i baken för att komma igång men risken finns att du även får trycka på med staven så jag hinner med ;)