Du Rosi...

Nu är det ingen idé att försöka smita undan längre...
 
har inväntat svalare väder och nu är det vädret här så då är det bara gå ner i källaren och ta itu med tvättstugan.
Pausa har man väl rätt till... iallafall en liiiiten stund va? ;) Behövde en stor kopp thé för att kunna orka hela vägen till en tvättstuga där bänkar och golv återvänder till sitt ursprungliga skick.
Inhandlade en ny tvättkorg igår med en text som får vem som helst att stressa upp sig hahaha :D
Kan nog inte leva upp till detta i vår familj men snygg var den :)
 
Annars har vi fixat lite härhemma och vårt hem känns sakta men säkert lite mer ombonat. Här kommer lite bilder från igår.
Min älsklingsfåtölj har blivit en relaxfåtölj tillsammans med tavlan
                      Tanketräd.
Där ska jag sitta och tänka för att sedan smida många finurliga planer :)
 
Ännu en viktig detalj som jag verkligen har längtat efter blev inköpt igår.
Äntligen så kan skorna få en plats i en hylla istället för att ligga och skräpa på golvet och undertecknad
slipper sparka i dem när hon passerar förbi mer än en gång per dag.
 
Nytt i hallen är också dessa små burkar 
vet inte vad som ska finnas däri ännu men ja, jag har en passion för burkar så de fick följa med hem iallafall :)
Får väl gå till min tänkarfåtölj och lista ut det kanske ;)
 
Nä nu är nog pausen slut tror jag... finns en hel del kvar att göra där i tvättstugan...
SUCK!!!
 
Ha det så fint så hörs vi framöver :)
Kram ®