Energi eller inte...!

Hej på er!
 
Fredag idag eller ska jag kanske säga ikväll. Eftersom jag redan har vänt på dygnet så tror jag att klockan endast är 21 men det visar sig att den är strax 23 :)
 
Älskar att bara vara och göra precis vad man känner för. Har bestämt mig att denna semester ska jag göra sakerna från min "to do lista" i min egen takt och när energin infinner sig.
Har just haft energin för en joggingtur tillsammans med M denna gång. 
 
Energin för att plantera ner blommorna i utekrukorna har varit som bortblåst men idag kände jag att jo, nu har jag både tid och lust att fixa lite i trädgården. Det tog ett bra tag för det var ju mer än en som ni ser :)
 
Blev genast lite trevligare både på altanen och vid entrén :)
 
I morgon är det lördag och då ska vi minsann sova ut lite har vi bestämt för då ska inte K iväg och jobba och bara för att vi kan :)
 
Kram ®