Morsdagssöndag :)

Söndag och även morsdag.
 
Fick en lååång härlig sovmorgon, följd av en toppengod och låååång frukost till tonerna av Mr rock´n roll himself.
Därefter cyklade jag till min springväg och averkade några kilometer.
 
D åkte hem med M hem från stan för att fira sin lilla mamma och sin lilla mormor. Där blev vi bjudna på god blodpalt och lite efterrätt på det förstås så nu är jag fortfarande helt proppmätt :)
 
Mammas morsdagsblomma ser ut såhär
och själv ser mamma ut såhär... gömde sig bakom vaniljvispen :)
 
Jag fick också morsdagsblomster av min söta dotter ♥
Tack älskade unge ♥
Av mina älskade killar härhemma så har min present inte kommit ännu. Ett armband som jag önskat mig.
 
Ikväll har vi dessutom fixat hem en ny sommarbostad till gamle Curry.
Blev så bra för honom så hoppas han ska trivas ♥
 
Nu valvakar vi och surfar på internet...
 
Önskar er en bra start på veckan så hörs vi.
Kram ®