1:a

Adventstid kom till vårt festglada hus, jag sätter i staken ett sparat ljus.
Någonting ska ske bortom frostig advent, vi väntar en gåva som Herren sänt...
Den gåvan är av ett helt annat slag, än gåvor vi ger till varandra var dag.
Öppna din tillstängda dörr i ditt hus, så brinner i mörkret ett litet ljus.
En vers i en jättefin adventssång som jag gillar jättemycket :)
 
Denna 1:a adventmorgon har jag tillbringat i Elimkyrkan i G-stad.
Stämningsfulla sånger av ett härligt gäng från byn, en predikan av min man
och Denise höll i trådarna för hela gudstjänsten. Man skulle kunna säga att vår hembygd "rulerade" hehe :D
(Ber dock om ursäkt för de suddiga bilderna.)
 
Härhemma har vi hunnit få lite fler adventsaker på plats.
Det tar sin tid att fixa till nya kablar m.m efter renoveringen i våras.
Lite börja om från början blir det men vi känner oss nöjda och varför jäkta fram med allt på en gång.
Jag har blivit lite bättre på att tänka...Ting Tar Tid :)
 
Hoppas ni alla har en fin 1:a advent!!
Kram ®