Adventfredag!

Fredageftermiddag hemma hos oss och jag tog en paus från fönsterputsning och städning för att skriva ett litet inlägg :)
Adventshelg och det känns som en extra mysig helg när man får fixa fram lite ljus i våra fönster.
Fixade lite julgardiner på jobbet idag så jag hade som ångan uppe när jag landade härhemma.
 
Började med att hänga upp denna fina tomte som jag fick av en kollega häromdagen.
Visst är den fin :)
 
Jag gillar den jättemycket!
 
På tal om tomtar så börjar jag tänka på skumtomtar...på söndag ska jag köpa mig en påse och njuta av att jag nu  äter godis igen under en kort tid :) :) :) 
Klarar mig bra under året när jag hoppar över godisätandet men när advent och december närmar sig så är det julgodis och tid för skumtomtar i allra högsta grad.
 
Nu är det nog bäst att jag pysslar vidare så julmyset kan sänka sig även i detta hus litegrand.
Kram ®