Kallt men underbart!

Sitter framför kaminen och försöker tina upp efter dagen :)
Blev en tur på isen idag. Det var friskt och kallt därute och jag frös förstås om fingrarna :)
Prio 1 blir att införskaffa ullvantar för såhär kan jag inte ha det varje gång jag är ute och det är mer än -5 grader.
Iallafall så var det värt varenda frysande fingertopp :)
Varnar för en bildbomb... bilder tagna av 3 skridskofantaster och jag är en av dem då förstås men mest bilder tog de andra som inte fryser lika mycket... :)
Solen sken vid starten och det gjorde min vän A också
Jag och min kollega från jobbet har samma intresse även på helgen :)
Jag och skridskopolaren M 
Dagens fikautsikt. Lite ljus i den granen så vore den komplett :)
Lite värme innan vi styrde skrillorna hemåt
Trevlig dag som vanligt och i mål kunde vi konstatera att det var cirka 2 mil upplevelser med skrillorna denna lördag :) :)
Underbart, underbart!!
 
Nu lite mer thé framför kaminen innan resten av julpyntet ska hitta sin plats härhemma.
 
Kram ®
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anders ö:

Härligt, var åkte ni?

Svar: Idag blev det Brändön :)
Rose-Marie Danielsson

#2 - - Nytt och fräscht ;-) :

Ser härligt ut! Du kan ju åka längs Rosån så följer du den tills den när havet, fortsätt 200 meter längs stranden och sen är du framme vid mitt kvarter ;-) jag bjuder alltid på te tull dem som kommer på skridskor ;-)