Oktoberonsdag!

Har haft en sovgäst här inatt. Denise kom hem och vi hann rå om henne lite extra ♥ :) 
Det var ett tag sedan hon sov över i sitt gamla flickrum. Iallafall så var det jättemysigt och när jag själv skulle landa på kudden så fick jag en flashback till den tid i vårt liv när vi bodde härhemma alla fyra. Känns som om det var nyss men också väldigt längsedan. 
 
Höstvädret idag är fantastiskt så jag och Carmen knatade på morgonkvisten iväg genom skogen hem till mina föräldrar en sväng för att hjälpa dem med lite höstpyssel på gården. 
Stannade till i vår pulkbacke som vi åkte i när vi var små och plockade med oss lite enris
Carmen hjälpte till :) Iallafall så skaffade hon sig ett liten enrissmycke där i luggen.
Där borta bakom alla träd och alla närliggande tallar skymtar ni mitt barndomshem.
 
På hemvägen tog jag samma väg genom skogen och det resulterade i lite enris hos oss också.
Nu jobba vidare... sitter vid datorn hela dagen idag och skriver. 
 
I morgon börjar höstlovet för mig och Marre. Klippa vårt hår står som nummer 1 på vår lista för den dagen.
L ä n g t a r ! ! ! 
 
Kram ®