Take it easy :)

Brr!!! Idag känns det verkligen kallt...endast 2 grader när jag åkte hem från jobbet.
 
Inte alls varmt inne i huset heller för elementen är fortfarande avslagna. Tror vi håller ut ett tag till faktiskt.
Jag eldade istället och slängde upp fötterna på fotpallen medan jag uppdaterade mig i cyberspace och läste bloggar.
Hur klarade jag mig utan kamin förut...??? Att vänja sig med något nytt brukar vara ganska lätt faktiskt och detta är inget undantag. Jag är fast :)
 
Behöver slita mig härifrån om ett tag för Carmen behöver tyvärr ut i kylan och då måste jag följa med henne.Ska bara låta kojmiddagen sjunka ner lite innan. 
En riktig sommarmåltid som inte kunde ätas förrän lite ved har brunnit och höjt upp temperaturen härinne. Det funkade alldeles utmärkt faktiskt om än det finns godare mat att förtära förstås. :)... men men jag tar det lite easy. Lite peace and love-feeling som sitter kvar sen idag när jag såg denna underbart coola bil som stod parkerad brevid min utanför affären. 
Visst är den underbar???? Är jag född i fel årtionde ännu en gång...? Ibland undrar jag faktiskt det. :D :D :D 
 
Ha en fin kväll allihop!
 
Kram ®
 
 
 
#1 - - Anonym:

👍👍men oj vilken underbar folkabuss👌👌en sån vill jag ha 😍😍/Susanne lundberg