Fyra år!

VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG!
2011-04-29
 
Nu har det gått fyra år sedan jag skrev mina första rader här på bloggen. Tiden rusar fort när man har roligt eller som the king säger: funny how time slips away :)
Hoppas och tror att jag har utvecklats en del i mitt bloggande sen dag ett men ibland känner jag att jag har en viss bloggtorka. 
Nu är ju detta en slags dokumentation för mig själv och resten av min familj och jag skriver om min vardag och det som jag är intresserad av. Kul är det ju förstås om någon fler gillar att läsa och ni är ju några trogna som följer mig.
TACK för det :) Det gör mig GLAD :) 
 
I morgon är det valborgsmäss igen. Jag knatar iväg till byns firande tror jag. Alltid kul att träffa lite folk man känner... det är ju ganska många förstås för byn är ju inte så stor hehe :D
 
På tal om kul så hittade jag även en kul blomma att ha på köksbordet härhemma...
... eller ska jag kanske kalla den speciell istälet för kul.
Fanns i flera färger men jag valde ju förstås en blå :)
 
Nu laddar jag för sista arbetsdagen denna vecka.
Laddar också för ännu ett bloggår. Hoppas du vill följa med ♥
Kram ®