Ny vecka!

Sista måndagen i april har snart passerat.
Brrrr! så kallt det har varit idag. Fick sopa bort snön från bilen innan jag åkte iväg till jobbet.
Som sagt... nästa måndag är vi inne i maj månad...kom igen nu sol och värme nu när du likaså har fixat bort skidföret fört denna säsong.
 
Som omväxling åkte jag in till träningen direkt efter jobbet idag. Jobbade dock lite för länge så någon middag hann jag inte få i mig innan. Utan energi i musklerna traskade jag iväg mot Inpuls då min räddande ängel och vän ropade på mig. Hon skulle också iväg och träna, dock på ett annat gym men vad hade hon i träningsväskan??
Ett tillskott som hon snällt delade med sig av till mig ♥ Utan denna hade jag nog aldrig orkat genomföra passet och sedan köra 4,5 mil hem igen. Tack än en gång kära du ♥
I owe you one :)
 
Hemma igen blev det onepiece på. Behövde en lugn måndag efter helgens städande härhemma.
Igår tog jag tag ordentligt i sovrummet och vi skruvade fast våra nya sängben.
Införskaffade dem för ett tag sedan på butik Sova :) Känner oss supernöjd och nu har vi lyft oss upp mot "högre"
höjder. Sängborden är numer på rätt nivå. Känns riktigt bra.
Nystädat och renbäddat i sängen... det gillas skarpt. Hade inte lust att stiga upp i morse ska jag säga.
Längtar nästan efter att få landa på kudden ikväll... men inte ännu... 
 
I morgon kör vi tisdag och då kanske, kanske jag kan avsluta arbetsdagen den rätta tiden igen :)
Kram ®