Nu är vi..

i mitten av denna vecka.
 
Dagarna passerar i racerfart. Blir så när jobbet startar igen. 
Denna vecka har jag dock vandrat i ett sorts vakum och en otrevlig känsla har funnits där inombords hela tiden.
Jag vet att det blir en tung avslutning innan helgen. Då ska vi tillsammans med väldigt många andra ta farväl av en jättefin, ung människa som lämnade jorden alldeles för tidigt. Det gör så ont i mig när jag tänker på alla dem som stod henne allra närmast ♥ ;( 
När jag såg denhär bilden så tänkte jag på hennes 3 små blommor. Den största blomman närmast mina ögon här på bilden är en del av min vardag. De två andra är lite mindre men alla hör de ihop. De har varandra och bildar en liten fin och gullig bukett. 
Djupt...? Kanske...? Var iallafall det jag tänkte på ikväll.
 
Nu säger jag godkväll och...
Kram från ® 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Så fint Rosi💗

#2 - - Julia :

Kram!

#3 - - Anki:

å så fantastiskt fint kära kusse. <3

#4 - - Anonym:

Skickar en styrkekram till dig!
Och det andra tycker jag att du ska dra det till sin spets... Förstår dig helt och hållet. / Caisa

#5 - - Anonym:

De tre blommorna kan även symbolisera Stinas barn <3

Svar: Precis så tänkte jag :) <3
Rose-Marie Danielsson

#6 - - suss:

Fint skrivet och jag känner också att tankarna går till Fredag. Tur att I har dig i sin skoldag ♡