Blåsigt...

avslut på skridskoåret blev det tillsammans med LLSK. 
Önskade ju för någon dag sedan att det skule bli fler turer och min önskan slog in snabbare än jag anade.
Blåste mer än 14 m per sekund idag så vi fick kämpa rejält på vägen dit. Däremot när vi vände hemåt igen med den vinden i ryggen... då hade man rejält med gliiiid ska jag säga :) Vi träffade på öppet vatten och is som gungade under fötterna. Några såg dessutom en säl kika upp vid iskanten. En perfekt början på nyårsafton :)
Nu drar vi enligt tradition strax iväg till våra fina vänner i Kåge och firar in det nya året.
Hoppas på ett bra 2016 för sen i augusti och fram till idag har det varit en hel del tråkiga händelser och nyheter som nått oss. Det får helt enkelt räcka nu för ett långt tag framöver. ♥
Spännande saker sker också under detta år då jag nu ska börja plugga lite på distans. Ser fram emot det :)
Ser också fram emot att klockan ska slå 00:00 så jag slipper äta godis... hahaha!! :D :D
 
Ett riktigt GOTT SLUT och ett GOTT NYTT ÅR!! önskar jag er alla♥
Kram ®