Laddad för...

ett träningspass på Inpuls redan vid 11:15.
Ja, vad hände då???? Jo, bileländet tyckte att den kunde strejka där på E4:an bland all trafik :( :( 
Fick igång den och åkte för att vända och lyckades ta mig hem iallafall. Väldigt IRRITERAD!!
Ingen bra start alls på denna vecka där jag hade sett fram emot att få åka och träna i dagsljus för en gång skull.
Hm... det är väl bara att släppa det och gå vidare. Bilen, den ska in på rep IGEN!!!! eftersom det INTE blir godkänt av varken M eller mig att betala en turbo som inte funkar bättre än den gamla.
Ja, ni kan ju läsa att jag har varit på bättre humör.
Hemma surade jag ihop framför kaminen och då klev ett ♥ GLÄDJEÄMNE ♥ in genom dörren.
Vår kära vän och granne som hade tänkt fixa taklister i Kevins rum.
Hade lite fler småsaker som vi ville ha hjälp med och då när man har ett proffs inne i huset så är det bara att passa på :)
TACK så mycket kära C för hjälpen.♥ Skulle ha funnits ett större ♥ att trycka hit på bloggen. 
Träningen denna dag blir skogsturen tillsammans med Carmen och jag skulle tro att hon iallafall var glad att matte inte tog sig iväg på någon träning i morse. :) 
 
Dagen blev kanske inte så dålig tillslut ändå.
Kram ®
 
#1 - - Anonym:

Kul att vara till nytta nån gång. ;-)