Oj vad det snöar!!

Men alltså nu snöar det ordentligt häruppe i norr.
Kan säga att jag knappt hittade igen den lilla vita bilen under all snö när jag skulle hem från jobbet. Kan också säga att jag dessutom körde fast lite. Har lärt mig att inte starta på ettan utan på tvåan och inte våldgasa för då gräver bilen ner sig men men... det funkade inte idag utan tillslut var det bara att slänga in ettan, gasa och dessutom så hade jag två STARKA kvinnor/kollegor som puttade ut mig på vägen :) ♥
Hade planerat att åka iväg och träna senare ikväll men beslutet om att avstå bestämde jag mig för när jag körde hemåt i den hemska snöröken och den dåliga sikten. Snöskottning får bli min träning!
Tänkte att jag troligtvis har en jääättehög plogkarm in på gården som jag måste ta tag i och en gård att skotta i flera timmar...förstår ni känslan när jag ser att vi har haft besök av en traktor som har skottat gården ♥ 
Tog istället och traskade iväg med Carmen i snön på en prommis och bestämde att jag kanske skulle skotta av ett lager sen medan det är lite snö för att liksom hålla efter lite tills mina grabbar ska in med bil nummer 2 på gården. Tack och lov så har de iallafall den större bilen ikväll. Skottade innan jag gav upp och hoppade in i ...
 
...det mysigaste av alla mina klädesplagg
Har nu landat i fåtöljen med benen på fotpallen... Blir en kväll med tända ljus och vara inomhus.
Mysigt att sitta inne och kura lite :)
 
I morgon är det fredag igen???? förstår inte hur dagarna kan rusa iväg såhär hela tiden?????
Hoppas vi inte är insnöade i morgonbitti. 25 cm nysnö har de lovat under dessa dagar så...
 
Full fart mot helgen !!
Kram ®