Dags för...

ett nytt inlägg kanske. 
 
Har varit ett par dagar med ett lågt tempo härhemma. Förkylning/feber och andra aktiviteter har orsakat att våra projekt härhemma har varit stillastående denna vecka. Nu väntar ett regnoväder på att få smyga sig in här i norr så... nåja, varför jäkta...tids nog blir det nog klart. Denna sommar är ändå ingen altansommar precis...tycker ni att jag låter bitter??? Kanske, kanske finns en liten sanning i det fast egentligen är det inget att sucka över för det är ändå inget vi kan styra över. Blickar framåt och tänker på nästa sommar istället... då planerar vi in att åka till GRACELAND!!!! Gissa om jag längtar :D
 
Lite saker har jag att bjuda er på från de senaste dagarna så bered er på en bildbomb :)
Torkat tvätt ute i sol och vind            Fixat en bra tub till vår returstation
 
Varit i Storforsen med våra vänner och deras släktingar. :)
Dagen till ära hade jag plockat fram min systemkamera. Är ju så mycket roligare att fota med den så nu ska jag försöka bli duktigare på att använda den igen. 
Våra fina vänner C och S
 
fotar också så mobilerna glöder :)
Väldig kraft i regnbågens sken... tror jag lägger mig och vilar en stund :)
Mysigt men faktiskt inte så speciellt bekvämt där på stenen för sjöjungfrun :D
Gick vidare istället.
för nu började vi känna oss hungriga.
Sökte upp vår eldvaktare som för dagen inte orkade följa med på prommis.
Lyxigt med grillglöd när vi var på plats igen.
Elden fortsatte brinna långt in på kvällen innan vi packade ihop och åkte hemåt igen.
Promenerade sista biten hem med S och när vi nästan var hemma blev vi välkomnade av både
Carmen och
 
dessa mysiga filurer :)
Sammanfattar och lägger till ännu ett trevligt semesterminne denna sommar.
 
Kram ®