Lite glest...

mellan inläggen.
Försöker passa på att vara ute och fixa lite när det inte regnar och nu har ju solen visat sig de senaste  dagarna och då är det bara att hålla tempot uppe :) Jag har målat bänken som numer nästan är klar... typiskt att färgen skulle ta slut bara sådär.
Marre har murat, murat  och murat
Min mamma tyckte det var dags att ta tag i rensingen av den stora blombänken på framsidan
och det tyckte jag också... vi ägnade en stor del av dagen åt att få den fin igen. Resultatet blev jag riktigt nöjd med.
Jag hängde upp solcellsflaskor i vårt stora syrénträd
och på kvällen lyste det så fint. 
Igår åkte jag iväg med ett gäng glada brudar till Friends för lite mat/fika och en massa surr.
Där fick jag eller egentligen inte jag en jättefin present.
 
Jag åkte sedan förbi en ICA affär för att fixa lite gott innehåll :)
Han blev jätteglad och det var precis vad han behövde för när jag var på väg till ICA så ringer han och berättar att han fått punktering på vår svarta bil... Det var tur att jag var kvar i stan så han kunde åka hem med mig.
Så TUSEN TACK! för en jättefin burk hälsar Mauritz :)
 
Ikväll skiner solen igen så en cykeltur borde jag hinna med innnan Sommar med Ernst.
Joggingen får vänta någon dag till...
Trevlig kväll till er alla 
Kram ®