En tröttis...

...är jag idag :)
 
Var hemma 02:30 inatt efter konserten igår men det är det värt.
Hon är verkligen jätteduktig och helt klart Sveriges bästa sångerska :) 
Som ni ser så hade vi första parkett!!
Innan själva konserten så hade vi ett ganska så bra "flyt" som man säger. 
Först hittade vi ett Visakort i parkeringsautomaten och personen i fråga blev så glad så det blev hittelön :) En biljett betalad-check! Sen innan vi skulle gå in kom en kvinna fram och gav oss en biljett helt gratis... Två biljetter-check! Ja, att vi inte köpte en trisslott också... kanske det plötsligt hade hänt :D :D :D 
Nu gjorde vi inte det utan traskade iväg i regnet istället.
och efter konserten så blev det en groupie förstås... oss brudar emellan :)
Ännu ett sommarminne... Check!! :)
Idag är vädret nästan lika dåligt så jag kanske passar på att städa lite härhemma...eller är jag kanske föööör trött.
Frågar jag de inneboende så blir svaret -Det är ju fredag hehe :D
Kram ®
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Sanna vänner har man kvar... Det var en kul kväll! A

#2 - - suss:

Åh vad jag hade velat följa med men när man ska göra rätt för brödfödan så tidigt på morgonen så var det bara att natta kudden. Ni ser ut att ha haft en toppenkväll :)